X
چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۰۸:۵۳ ۳۹۷
چچ

بررسی و پاسخگویی به شکایات مردمی

عنوان خدمت/وظیفه : بررسی و پاسخگویی به شکایات مردمی

تعریف خدمت/وظیفه : بررسی شکایات مردی (در بنگاهها و واحدهای صنفی) به صورت حضوری و الکترونیکی

معرفی خدمت گیرنده (گان) : کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مصرف کننده کالا و خدمات

نحوه انجام خدمت حضوری : الکترونیکی و غیر الکترونیکی (در صورت تمایل شاکی شکایت حضوری دریافت می گردد)

روش ارائه خدمت : دریافت شکایات مردمی به صورت حضوری و دریافت کلیه شکایات سیستمی ثبت شده در دبیرخانه سازمان اعم از فاکس شده توسط اشخاص حقیقی و حقوقی مانند شکایات ارسالی از تعزیرات حکومتی و طبق ماده 18 آئین نامه سازمان تعزیرات –سازمان حمایت مصرف کنندگان –دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه-سامانه سامد-شهرستانهای تابعه و غیر تابعه استانی-تشکیل ستاد خبری و تکمیل پرونده در اصل رسیدگی به پرونده –استعلام نظریه کارشناسی از مراجع تخصصی-ارجاع پرونده در صورت تخلف جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی در صورت عدم احراز تخلف بایگانی می گردد

مدارک مورد نیاز خدمت : فاکتور خرید یا قرارداد –کپی کارت شناسایی صاحب فاکتور یا وکالتنامه وکیل ذیربط- تکمیل فرم شکوائیه –مشخصات دقیق متشاکی و شرح شکایت

مدت زمان ارائه خدمت : 3 روز

هزینه مستقیم (تعرفه)ارائه خدمت : رایگان

دستورالعملهای مربوط به انجام خدمت : قانون نظام صنفی،قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان ،قانون تعزیرات حکومتی و ابلاغیه ها ،بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوطه

فرمهای مربوط به خدمت :

آدرس محل مراجعه : سازمان صنعت معدن تجارت ساختمان شماره 2

نام و نام خانوادگی مسئول انجام خدمت : کارشناسان حوزه بازرسی

شماره تلفن : 33215140

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 2.2787599563599
Query time: 1.2830737431844